Managementul brandului
Brand, brand, brand. Este vremea brandului. Da, este perioada în care trăim.
Cum să ne diferenţiem? Prin brand.
Brand = un serviciu excelent, un produs excelent, ambele trebuie să rezolve o problemă (oferă soluţii). În acelaşi timp, este foarte important să livrezi ceea ce promiţi.
Lanxoria vă ajută să creaţi branduri puternice, remarcabile, persuasive, inteligente, branduri care vând.
Întrebări pe care şi le pun sau ar trebui să şi le pună antreprenorii, managementul companiei, pe tema brandului, sunt următoarele:
Cum să creăm un brand care să fie recunoscut pe piaţă?
Care este poziţionarea noastră faţă de clienţi şi faţă de concurenţă?
Cât să investim în brand?
Care este randamentul investiţiei?
Cum să creăm un brand care vinde?
Care este avantajul unei firme cu mai multe sub-branduri, mărci?
Care este dezavantajul?
Este marca noastră o marcă înregistrată?
Este brandul nostru cel mai important activ?
Oare nu este mai bine să ne schimbăm marca?
Împreună vom răspunde la aceste întrebări şi vom găsi răspunsuri inteligente, în scopul creării unui brand puternic care să creeze valoare.
Oferim expertiză:
Strategii de brand
Arhitectura brandului
Identitatea brandului
Auditul brandului
Portofoliul brandului
Gasirea unui nume (marcă, brand, subbrand)
Repoziţionare
Poziţionare
Rebranding
Co-branding
→ Pentru detalii sună-ne la: 0743/825245