Marketing şi vânzări


Astăzi, puterea este în mâna consumatorilor (consumatori informaţi). Totul s-a schimbat, inclusiv felul prin care ne facem publicitate. Cu ajutorul noilor tehnologii (internetul) şi prin intermediul reţelelor, consumatorii pot discuta cu prietenii despre produs, preţ, calitatea serviciilor, ce le-a placut şi ce nu le-a placut.

Ce înseamnă asta? Să ştim înaintea clienţilor ce îşi doresc sau ce îşi vor dori (predicţie). Că trebuie să oferim servicii şi produse de calitate. Nu putem greşi. Trebuie să avem grijă de clienţii noştri, dacă nu, o vor face alţii (competitorii). Succesul unei companii depinde de marketing, inovare şi de procesul de vânzare.

Lanxoria vă ajută să construiţi un brand puternic care vinde. Împreună vom construi strategii de diferenţiere, vom analiza care este rolul tehnologiei şi al reţelelor în vânzări şi ce trebuie să facem ca, prin intermediul lor, să ne cunoaştem mai bine clienţii, să creştem vânzările, să oferim produsul pe care piaţa îl cere şi, cel mai important, să creăm valoare pentru companie.


Întrebările pe care şi le pun sau ar trebui să şi le pună antreprenorii, managementul  companiei, pe tema marketing-ului şi a vânzărilor, sunt următoarele:

Cum ajung la consumatori?

Cât ne costă să achiziţionăm un client nou?

Cât ne costă dacă pierdem un client?

Cât de profitabil este clientul X, care este valoarea pe viaţă a acestuia?

Cum gândesc consumatorii digitali?

Care sunt produsele „vedetă“ ?

Care sunt „vacile de muls“?



Citeste mai mult: adev.ro/ngprli


Citeste mai mult: adev.ro/ngprli


Citeste mai mult: adev.ro/ngprl?

Ce strategie de diferenţiere să alegem?

Care sunt beneficiile managementului reclamaţiilor?

Care sunt aşteptările clienţilor noştri?

Ce fel de produse şi ce fel de servicii îşi doresc clienţii noştri?

Care sunt cei mai importanţi clienţi ai noştri?

Cum aflăm care sunt clienţii nemulţumiţi?

Cum să creăm o reclamă care să devină virală în mediu online?


Împreună vom găsi răspunsul la aceste întrebări. Aceste răspunsuri vă ajută să luaţi cele mai bune decizii.


Oferim expertiză:


Analiza strategică de marketing

Managementul  relaţiilor cu clienţii

Strategia serviciilor

Randamentul investiţiei în marketing

Preţuri

Auditul de marketing

Managemnetul vânzării

Canale de vânzare

Go-to- Market Strategy

Segmentarea pieţei

Strategia de produs

Intrarea pe pieţe noi                                                                                                                                                                                   

Pentru detalii sună-ne la: 0743/825245