Economia digitală şi economia reţelelor


Astăzi suntem  „obligaţi“ să utilizăm noile tehnologii, trăim în perioada reţelelor (noua economie). Aceste reţele ne pot influenţa deciziile. Se schimbă modul în care comunicăm, facem cumpărături, facem plăţi, învăţăm, trăim, muncim, facem afaceri.

Asistăm la o nouă revoluţie în economie, economia reţelelor, unde personalizarea serviciilor, produselor, calitatea, inovarea, schimbarea (rapidă) şi adaptabilitatea sunt regula. It’s all about: connection, new technologies,  networking.

Acest training se adresează  tuturor celor care vor să fie la curent cu ce se întâmplă în economie, în noua economie. Regulile jocului s-au schimbat în totalitate.


Ţi-ai pus vreodată aceste întrebări?


Ce cumpără oamenii de pe internet?

Care sunt dezavantajele internetului?

Ce facem cu atâta informaţie? Ne folosim de ea?

Ce rol au avut reţelele în criza financiară din 2008?

De ce devin unele companii atât de puternice?  „Câstigătorul ia totul“. Care este rolul reţelelor?

Profită compania noastră de aceste tehnologii?

Cum funcţioneaza  „The winner takes all“/„Câstigătorul ia totul“?

Ce se întâmplă dacă facem lucrurile altfel?


Beneficii


Ce câstigă compania mea, ce câştig eu dacă participăm/particip la acest training?


Vei afla răspunsul la întrebări şi vei învăţa:

  • cum funcţionează această nouă economie şi cum diferă de cea tradiţională;
  • ce este o reţea;
  • care sunt principiile economiei virtuale;
  • despre comportamentul consumatorilor în online, în noua economie;
  • ce nu se vinde pe internet;
  • ce se vinde pe internet;
  • ce costuri (structura costului) avem în noua economie şi cum diferă de economia tradiţională;
  • care sunt efectele acestor reţele;
  • ce este e-fulfillment;
  • ce înseamnă să ai consumatori „captivi“;
  • ce schimbări apar în organizaţie în economia internetului;
  • cum creează internetul (prin reţele) valoare;
  • care sunt caracteristicile produselor, serviciilor în online;
  • cum să te comporţi cu consumatorii digitali;
  • care sunt carcteristicile e-commerce şi e-business;
  • ce sunt bunurile de reţea;
  • ce este informaţia;
  • ce este big data;
  • despre rata de conversie;
  • ce sunt reţelele financiare, caracteristici;
  • ce este un nume de domeniu şi care este valoarea lui pentru firmă;
  • ce trebuie să faci ca să nu îţi pierzi vremea, în online; (în special comunicarea)


Dacă nu particip la acest training, ce pierd?

  • nu vei afla care sunt avantajele, dezavantajele internetului în afaceri;
  • oportunitatea de a cunoaşte oameni noi, afaceri noi, şansa să te promovezi (personal, business-ul tău), să vezi cum gandesc alţii, ce fac alţii;
  • nu vei şti cum diferă această economie de cea tradiţională;
  • nu vei afla cum gândesc, cum se comportă consumatorii digitali;
  • nu vei învăţa care sunt carcteristicile e-commerce şi e-business, care sunt barierele de intrare în e-commerce, cum creează internetul valoare;
  • un training unic;


De ce: Fiindcă este de departe cea mai bună investiţie.


Număr de participanţi: maxim 15 persoane.
 
Înscrie-te acum!  Tel. 0743/825245