Marketing şi vânzări


Astăzi, puterea este în mâna consumatorilor. Totul s-a schimbat, inclusiv felul prin care ne facem publicitate. Cu ajutorul noilor tehnologii (internetul) şi prin intermediul reţelelor, consumatorii pot discuta cu prietenii despre produs, preţ, calitatea serviciilor, ce le-a placut şi ce nu le-a plăcut.

Ce înseamnă asta? Să ştim înaintea clienţilor ce îşi doresc sau ce îşi vor dori (predicţie). Că trebuie să oferim servicii şi produse de calitate. Nu putem greşi. Trebuie să avem grijă de clienţii noştri, dacă nu, o vor face alţii. Succesul unei companii depinde de marketing, inovare şi de procesul de vânzare.

Acest training se adresează celor care vor să fie la curent cu ce se întâmplă în marketingul modern şi celor care vor să vândă şi să aibe succes în afaceri.   


Ţi-ai pus vreodată aceste întrebări?


Ce strategie de diferenţiere avem?

Care sunt aşteptările clienţilor noştri? Ce fel de produse, servicii îşi doresc?

Care sunt cei mai importanţi clienţi ai noştri?

Cum ajung la consumatori?

Cum aflăm care sunt clienţii nemulţumiţi?

Cum să creăm o reclamă care să devină „virală“ în mediu online?

Cât ne costă să achiziţionăm un client nou?

Cât ne costă dacă pierdem un client?


Beneficii

Ce câstigă compania mea, ce câştig eu dacă particip la acest training?


Vei afla răspunsul la întrebări şi vei învăţa despre:

  • cum să faci un plan de marketing;
  • cum să te promovezi;
  • mixul de marketing (4P);
  • analiza strategică de marketing;
  • strategia de produs;
  • strategia serviciilor;
  • canale de vânzare;
  • cercetarea pieţei;
  • segmentarea pieţei (target – piaţă ţintă, poziţionare);
  • brand;
  • brand management;
  • tehnici de vânzare;
  • tehnici de fidelizare;
  • sales management;
  • auditul de marketing;
  • go to market strategy;
  • managementul relaţiilor cu clienţii;
  • satisfacţia totală a clientului;
  • marketingul de nişă;
  • responsabilitatea socială corporativă;
  • strategii de diferenţiere;
  • unic value preposition;   
  • unic selling preposition;
  • marketingul viral;
  • rata de conversie;
  • marketingul experienţial;
  • roi (randamentul investiţiei) în marketing;
  • costurile de achiziţie a clienţilor;
  • analiza de rentabilitate a clienţilor;
  • rolul noilor tehnologii, a reţelelor în marketing, vânzări.

 

Dacă nu particip la acest training, ce pierd?


  • nu vei învăţa ce trebuie să faci ca să te diferenţiezi pe piaţă;
  • nu vei afla ce trebuie să faci ca să îţi fidelizezi clienţii;
  • oportunitatea de a cunoaşte oameni noi, afaceri noi, şansa să te promovezi (personal, business-ul tău), să vezi cum gândesc alţii, ce fac alţii;
  • nu vei învăţa cum se construieşte un brand puternic, care vinde (să fii tu prima alegere a clienţilor);
  • informaţii relevante despre tehnici de vânzare, rolul noilor tehnologii, a reţelelor în marketing, în vânzări.


De ce: Fiindcă este de departe cea mai bună investiţie.


Număr de participanţi: maxim 15 persoane.
 
Înscrie-te acum!  Tel. 0743/825245