Economia digitală şi economia reţelelor


Astăzi, companiile sunt „obligate“ să utilizeze noile tehnologii, trăim în perioada reţelelor (noua economie). Se schimbă modul în care comunicăm, facem cumpărături, facem plăţi, învăţăm, trăim, muncim, facem afaceri. Asistăm la o nouă revoluţie în economie, economia reţelelor, unde personalizarea serviciilor, personalizarea produselor, calitatea, inovarea, creativitatea, schimbarea (rapidă) şi adaptabilitatea, sunt regula.

Cu ajutorul acestor tehnologii şi prin intermediul reţelelor ne este mult mai uşor să facem afaceri, să ajungem la consumatori, să aflăm ce produse şi ce servicii îşi doresc, să ne facem cunoscuţi. It’s all about: connection, new technologies, networking.

Apare o mare provocare!

În era digitală, consumatorii fac „legea“. Consumatorii au devenit co-creatori, ne spun exact ce vor, vor servicii personalizate, sunt informaţi, discută cu prietenii din reţea despre produsul achiziţionat, discută ce le-a plăcut şi ce nu le-a plăcut la un produs, vor calitate superioară. Ce înseamnă asta? Că trebuie să oferim servicii şi produse de calitate. Nu putem greşi. Trebuie să avem grijă de clienţii noştri, dacă nu, o vor face alţii.

Lanxoria vă ajută să identificaţi oportunităţile care apar în această nouă economie. Împreună vom construi noi modele de afaceri de succes, vom construi strategii competitive şi vom analiza ce trebuie să facem ca să creăm valoare pentru companie prin intermediul acestor tehnologii, reţele.

 
Întrebările pe care şi le pun sau ar trebui să şi le pună antreprenorii, managementul companiei, pe tema economiei digitale, economiei reţelelor, sunt următoarele:

 
Ce schimbări apar în organizaţie în economia internetului?

Cum creează internetul (prin reţele) valoare?

Care sunt caracteristicile produselor, serviciilor online?

Ce cumpără oamenii de pe internet?

Care sunt dezavantajele internetului?

Ce facem cu atâta informaţie? Ne folosim de ea?

Care sunt efectele acestor reţele?

Ce este e-fulfillment?

De ce devin unele companii atât de puternice? „Câstigătorul ia tot“. Care este rolul reţelelor?

Profită compania noastră de aceste tehnologii?

Este compania noastră pregătită să facă faţa acestor schimbări rapide în domeniul tehnologiei?

Ce costuri (structura  costului) avem în noua economie? Diferă de economia tradiţională?

Cum să avem consumatori „captivi“?

Care este comportamentul consumatorilor online în noua economie?

Cum funcţionează „the winner takes all“?

Ce se întâmplă dacă facem lucrurile altfel?

Ce nu se vinde pe internet?

Ce se vinde pe internet?


Regulile jocului s-au schimbat în totalitate. Împreună vom găsi răspunsul la aceste întrebări.


 
Oferim expertiză:


Economia internetului: e commerce, e business.

Economia reţelelor                                                                                                                                                                                    

  Pentru detalii sună-ne la: 0743/825245